onsdag 15 februari 2012

I want you just the way you are

Åh. Jag har haft det så bra den senaste veckan! Var i Uppsala några dagar, träffade systrarna och allra sötaste skruttungarna Ellen och Elvin. De får mig att längta ännu mer efter egna barn! Hann dessutom med att gå ut och roa mig med Sara, och vi hade riktigt kul! Jag har verkligen saknat nationslivet, så det var härligt att få ta del av det igen. Det blev en del shopping också, det tycks liksom vara oundvikligt.. Hoppas på att snart vara tillbaka i Uppsala, åtminstone på besök.

Kom hem till Östersund och mina älsklingar igen i måndags. Boston blev så glad, och Thorbjörn också får jag hoppas. Igår var det ju som bekant alla hjärtans dag, och vi myste till det på relaxavdelningen på Storsjöbadet. Snällaste Kicki och Ronny såg efter Bostonbullen under tiden. När vi kom hem blev det filmmys och chokladfondue.

Vad har jag gjort för att vara förtjänt av allt detta underbara? Tänk att man kan ha det så bra, fast tillvaron egentligen är kaotisk och man bara väntar på att allt ska vända och det ska lösa sig med boende, inkomst osv. Om livet kan vara såhär bra när det är dåligt, hur fantastiskt blir det inte då när det blir bra?

Stor kram till alla som gjort den senaste tiden så bra, och till alla de jag saknar att ha nära!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar